Servis značky Phonak
Záruční oprava:
Na sluchadla a bezdrátové doplňky značky Phonak poskytujeme záruku v délce 24 měsíců od data jeho prodeje koncovému uživateli. Termín prodeje sluchadla a bezdrátového doplňku ke sluchadlům je zaznamenán výdejcem/prodejcem do záručního listu, který je součástí uživatelské příručky sluchadla nebo bezdrátového doplňku sluchadla.
Pozáruční oprava:
Oprava probíhá podle stanoveného postupu servisního místa.
Kontaktujte nás předem prostřednictvím telefonu nebo e-mailu a dohodněte si konkrétní termín schůzky, abychom zajistili rychlé přijetí vašeho sluchadla či bezdrátového doplňku k opravě bez zbytečného čekání.
Centrální servis značky Phonak je součástí pobočky v Brně
REJA spol. s r. o., Příkop 843/4 (2. patro), 602 00 Brno
Tel. pobočka: +420 513 033 852
Tel. servis: +420 513 034 273
E-mail: servis.phonak@reja.cz
Pro účely zajištění servisu můžete využít níže uvedený formulář ke specifikaci vašeho problému.
Upozornění: Produkty značky Phonak jsou zdravotnické prostředky. Před jejich použitím si pečlivě pročtěte návod k použití a informace, které se vztahují k bezpečnému používání.